>> Kvalitní služby a servis u výrobce << | >> Doprava zdarma nad 3000 Kč << | >> Minimální výše objednávky je 500 Kč <<
Objednávání zboží
Zboží si můžete objednat prostřednictvím internetového obchodu. Nezapomeňte pečlivě vyplnit požadované údaje. Neúplné objednávky nemohou být zpracovány. Bližší údaje o důvodu zpracovávání Vašich osobních dat najdete v sekci Ochrana osobních údajů.
Dodací podmínky
Objednané zboží zasíláme buď na dobírku a zaplatíte ho až při převzetí zásilky nebo platbu můžete provést převodem na účet, zboží posíláme po připsání částky na náš účet. Poštovné po České republice a na Slovensko je dané při objednávce.
Při objednávce nad 3 000 Kč je doprava po České republice i balné zdarma!!!
Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Pokud k Vám dorazí zásilka viditelně poškozená, zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol.
Termíny dodání
Vaši objednávku vyřídíme do 24 hodin, pokud bude zboží na skladě. V případě, že zboží bude pro velký zájem vyprodáno, budeme Vás informovat prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky o možnosti zpoždění zásilky.
Vrácení zboží
Pokud dodané zboží neodpovídá objednávce nebo požadavkům kupujícího, je kupující oprávněn kompletní, nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, včetně původního obalu a veškerého příslušenství zaslat zpět dodavateli na vlastní náklady ve lhůtě maximálně 14 dnů. Při vracení nebo výměně nezapomeňte vložit do zásilky zprávu o tom, jak s balíčkem naložit, zda žádáte výměnu nebo vrácení peněz, dále pak doklad o nákupu (případně kopii) a čitelné jméno a adresu, na kterou byla původní dodávka zaslána. Peníze lze vrátit pouze na jméno, na které byl vystaven prodejní doklad. Peníze Vám vrátíme do 14 dnů převodem na uvedený účet.
Uplatnění reklamace
Na veškeré zboží je poskytnuta záruka 24 měsíců vztahující se na výrobní vady. Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu: Golf Gate k.s., Nad Zámkem 1329, 251 68 Kamenice, a do zásilky přibalit reklamační list a doklad o nákupu zboží (případně kopie). Reklamační list musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Uvádějte prosím Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace. Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.